Şi ne-am cocălărit într-un mare fel!

Dorim în primul rând să le mulţumim tuturor celor care au venit la Cheful de Cocalari şi Pitzipoance, aţi contribuit la  o seară fantastică, o seară care a intrat cu siguranţă în portofoliul nostru de Chefuri Monstruoase. Le mulţumim şi celor care au venit şi a doua zi, pentru că astfel Cheful de Cocalari şi Pitzipoance s-a transformat în petrecerea de doua zile. 😀

V-am putea povesti despre cât de minunat a fost, v-am putea povesti despre toţi cocalarii şi despre toate pitzipoancele care ne-au călcat pragul, dar mai bine lăsăm pozele să vorbească pentru noi. Vă putem spune însă că toţi ne-am scos talentul, valoarea şi shukărimea la interval, ne-am scos paietele, ştrampii mov şi haurul din şifonier, toţi ne-am încordat boticurile şi ne-am scos hainele de firmă la haer… şi a ieşit o petrecere de proporţii legendare. Muzica a fost la maxim, ne-a asistat şi DJ Hazzard într-un mare fel, băutura a curs precum un corn al abundenţei, s-a dansat până la 7 dimineaţa.

Partea cea mai haioasă este faptul că cei de la City Nights nu au precizat nicăieri despre tematica petrecerii noastre, motiv pentru care ocazional mai sondăm site-urile de “specialitate”, în caz că ne trezim pe cocalari.com pentru show-ul făcut. 😀

Mai departe lăsăm pozele să vorbească, cu menţiunea că pe 28 noiembrie urmează un alt chef beton rău. 😀

~ by motozonecafe on November 19, 2009.

Leave a Reply

 
